یک تحول در مطالب وبلاگ .. !!!

با سلام به تمامی دوستان وفادار به مطرود

باز هم اومدم و براتون چند تا هدیه آوردم که امیدوارم از اونها خوشتون بیاد

این هفته علاوه بر موسیقی و نت آهنگ چند تا فایل طنز صوتی و تصویری هم براتون آوردم که امیدوارم پس از دانلود و گوش دادنشون کلی بخندین و به یاد این دوست حقیرتون هم باشید .

در قسمت اول هدیه های ناقابل این هفته آهنگی بسیار زیبا از Queen براتون آوردم به نام Show must go on که واقعا با احساس است و  فضای جذاب و منحصر به فردی داره که جدا ارزش گوش کردن رو داره .

دانلود آهنگ Show must go on از Queen

آهنگ بعدی که براتون آوردم هم خارجی است به نام JESUST  که همونطور که از اسمش پیداست آهنگیه سرشار از فضایی لطیف و زیبا و آرامش بخش که واقعا من خودم هر وقت گوش میدم ازش لذت میبرم

دانلود آهنگ زیبای JESUST

در قسمت بعدی مطالب این هفته برای نوازندگان پیانو نت آهنگ پیانوی معروف موتزارت رو آوردم به نام Moon Light Sonata که علاوه بر زیبایی و لطافتی که داره به نوازندگان پوزیسیون های صحیح رو بهتر یاد میده که پس از نواختنش خودتون متوجه خواهید شد

نت آهنگ Moon Light Sonata اثر موتزارت برای پیانو

حالا میرسیم به قسمت سورپریز این هفته که همون فایلهای صوتی و تصویری طنز است که امیدوارم خوشتون بیاد و من برای ایجاد تنوع در وبلاگ و رضایت شما قسمت طنز رو هم گذاشتم در مطالب این هفته و اگر خوشتون بیاد از این به بعد هر هفته این قسمت رو هم اضافه خواهم کرد

اولین فایل یک قطعه کوتاه تصویری است که خنده داره و حجم کمی هم داره .

کلیپ تصویری برق گرفتگی !!!

در قسمت طنز صوتی دوتا سخنرانی خیلی با مزه دارم براتون که امیدوارم خوشتون بیاد و یادتون باشه با Real Player گوش بدید

سخنرانی راجع به زن خوب !!!

سخنرانی طنز مثلا استراتژیک !!!

در آخر هم یک آهنگ طنز دارم برای خانومهای عزیز به نام   مادر شوهر    که امیدوارم گوش بدن و کلی بخندن !

دانلود آهنگ طنز مادر شوهر !!!

خب دیگه عزیزان آپ این هفته هم تموم شد و امیدوارم خوشتون بیاد و اینم بدونید دلیل گذاشتن قسمت طنز در مطالب این بود که بعضی از دوستان فکر کرده بودند من آدم غمگینی هستم و برای همین مطرود شدم . باید بگم اینطور نیست مطرود بودن من دلایل دیگه داره که اصلا ربطی به افسرده بودن من نداره

تا هفته دیگه  خدا نگهدار همه شما

ارادتمند .. مطرود ...

موسیقی سریالهای ایرانی و خارجی

با سلام خالصانه به تمامی دوستان عزیز و باوفای مطرود

این هفته براتون موسیقی تیتراژ چند سریال ایرانی و خارجی رو آوردم که امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید .

در قسمت اول تیتراژ سریال جواهری در قصر ( یانگوم ) رو براتون میگذارم به همراه متن شعر اون و امیدوارم از اون لذت ببرید .

تیتراژ سریال جواهری در قصر (یانگوم)

متن شعر تیتراژ جواهری در قصر

در قسمت دوم تیتراژ سریال ایرانی زیر تیغ رو براتون آماده کردم که امیدوارم لذت ببرید .

 

 

تیتراژ سریال ایرانی " زیر تیغ "

در قسمت سوم هدیه های این هفته تیتراژ با کلام و بی کلام سریال طنز  شبهای برره  را براتون میگذارم تا هم ازش لذت ببرید و هم اگر خواستید روی بی کلام اون خودتون بخونید !!!!

تیتراژ با کلام سریال " شبهای برره "

تیتراژ بی کلام سریال " شبهای برره "

در آخر هم برای نوازندگان ویلن تعدادی نت بسیار زیبای کلاسیک دارم از آهنگساز بزرگ Dorjak

نت ویلن کلاسیک اثر Dorjak

امیدوارم از مطالب این هفته لذت ببرید و ممنونم از همه شما عزیزان که با نظرات زیبا و سازنده خودتون من رو در بهبود بخشید به مطالب یاری میدین .

تا پنج شنبه هفته آینده خدا نگهدار

با سپاس .. مطرود ...

موسیقی ، نت گیتار و عکس بدون شرح !!

باز هم سلام به همه عزیزان وفادار به مطرود ...

این هفته هم براتون هدیه آوردم .

در قسمت اول چند قطعه موسیقی برای دانلود گذاشتم براتون که اینها هستند :

آهنگ زیبای پاییزپاییز ...اثر فریبرز لاچینی (پیانو)

 مناجات معروف ربنا . با صدای استاد شجریان

یک قطعه کلیپ تصویری از کاوه یغمایی (گیتار الکتریک)

در قسمت دوم  برای عزیزان نوازنده گیتار دوتا هدیه دارم .

اولین هدیه کتاب آموزش گیتار کلاسیک در 27 درس است .

 کتاب آموزش گیتار کلاسیک در 27 درس

و همچنین نت آهنگ Maria اثر Tarrega که هم به صورت نت کلاسیک نوشته شده و هم تابلیچر

 نت آهنگ Maria اثر Tarrega

در پایان هم یک عکس براتون میگذارم که خواهش میکنم با دقت کامل نگاه کنید و نظرتون رو بگید . مخصوصا به کلماتی که خط قرمز زیرش کشیده باید دقت کنید

در پایان هم از همگی شما عزیزان تشکر میکنم و خواهش میکنم اگر نت یا آهنگ خاصی رو میخواهید بگید تا براتون پیدا کنم و بگذارم .

 تا هفته بعد خدا نگهدار

  با سپاس .. مطرود ...