باز هم اومدم

با سلام به تمامی دوستان عزیزتر از جان

هفته پیش چند تا موسیقی معروف خارجی رو براتون گذاشتم . این هفته برای نوازنده ها نت دوتا آهنگ معروف ایرانی رو آوردم یعنی آهنگ گل گلدون و الهه ناز .

در ضمن تیتراژ پایانی برنامه شب شیشه ای رو هم براتون اینجا گذاشتم تا دانلود کنید و لذت ببرید . 

 علاوه بر تمام اینها راهنمای آکوردهای گیتار رو هم که به صورت pdf هست رو براتون میگذارم تا با کمک اون در گیتار حرفه ای تر کار کنید .

نت آهنگ گل گلدون

نت آهنگ الهه ناز

تیتراژ پایانی برنامه شب شیشه ای

راهنمای آکوردهای گیتار

خب دیگه دوستان عزیز، امیدوارم هدیه این هفته هم مورد قبولتون قرار گرفته باشه .  اگر چیز دیگه ای خواستید بگید تا براتون بیارم

دوستدار همگی شما .. مطرود ...

موسیقی فیلم

با سلام به همه عزیزان و علاقمندان به هنر و موسیقی

این هفته براتون تیتراژ چند فیلم مشهور رو آوردم که امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .

حتما همگی فیلم  Papillon رو به خاطر دارید که حکایت از امید یک زندانی میکرد که تا لحظه آخر تلاشش رو برای فرار از زندان مخوف فرانسه کرد و موسیقی اون سرشار از این حس امیدواریه و همیچنین فیلم بسیار مشهور Leon of perfessional که دیگه نیازی به معرفی نداره و فیلم زیبای Love story  که موسیقی بی کلامش رو در پست قبلیم گذاشته بودم و حالا موسیقی تیتراژ اون رو با کلام براتون میزارم . من تیتراژ هر سه فیلم رو براتون گذاشتم و امیدوارم با دانلود اون و گوش دادنش لذت ببرید .

تیتراژ فیلم Leon of Perfessional     

 

 

تیتراژ فیلم Papillon

 

تیتراژ با کلام فیلم Love Story

خب دیگه دوستان عزیز ، امیدوارم از هدیه این هفته لذت ببرید .

دوستدار همه شما .. مطرود ...

آهنگ دلتنگی

با سلام به تمامی دوستان عزیز و با وفا

این هفته هم براتون چند تا نت موسیقی برای پیانو و ویلن آوردم که امیدوارم از اجرای اون  لذت ببرید . البته هر سه رو با ویلن میشه اجرا کرد و من خودم هم با پیانو و هم ویلن اجرا کردم از روی همین نتها و شما حتما بعد از کمی تمرین بسیار از اجراش لذت خواهید برد .

نت آهنگ زیبایLove Story اثر ریچارد کلایدرمن برای پیانو

نت آهنگ به یاد ماندنی Fur Elise اثر بتهوون برای پیانو

این هم اثر نابغه ویلن پاگانینی به نام 2menuet

برای دوستانی که نوازنده نیستن هم  موسیقی دارم .

آهنگ زیبای LOVE STORY  ( نت پیانوی این آهنگ در پاراگراف بالا هست .)

 

 دلم خیلی گرفته و حالم اصلا خوش نیست . یک آهنگی رو دارم با پیانو تنظیم میکنم که اسمش هست : دلتنگی ...

راستی سمفونی انتظار هنوز نیمه کاره مونده و دعا کنید مشکلاتم حل بشه و تمومش کنم و بفرستم برای پخش تلویزیونی البته قراره کلیپ هم روش ساخته بشه .