ترانه وداع

با سلام به همه دوستان عزیز

بعد از مدتها به مناسبت کریسمس آپ کردم و عید کریسمس رو به همه شما عزیزان و مخصوصا دوستان مسیحی تبریک میگم

مدتها پیش من آهنگی ساختم برای تلویزیون اما متاسفانه مریض شدم و نخوندمش و چندی پیش به پیشنهاد یکی از دوستان به صورت مقدماتی اونرو خوندم و امروز میگذارمش اینجا تا اگر خواستید گوش بدید و نظرتون رو بگید .

اسم این آهنگ هست  :  ترانه وداع  

آهنگسازی و شعر این آهنگ کار خود من هست و به زودی هم نسخه پایانی اون رو میخونم

در ضمن اگر خواستید به کسی بدین یا معرفی کنید برای دانلود در سایتهای دیگه اشکالی نداره و پیشنهاد میکنم نسخه Stereo رو دانلود کنید چون کیفیتش بالاتره و حجمش هم زیاد فرقی با نسخه Mono نداره .

تقدیم به همه شما عزیزان

Free Image Hosting - www.supload.com

free image hosting دانلود آهنگ ترانه وداع Monoحجم 1.6 MB

دانلود آهنگ ترانه وداع Stereo حجم 2.51 MB

 

 

با سپاس .. مطرود ...